FAQ – Typiske Spørgsmål

Her på siden finder du de typiske spørgsmål (FAQ) der må optræde når du handler hos os.

Vi har her samlet de mest typiske spørgsmål (FAQ) du kan komme til at sidde med når du handler hos os. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her, så kontakt os endelig. Du kan sende os en besked på vores kontakt side eller ringe til vores kundeservice.

Herunder finder du spørgsmål til varerne!

Hvor hurtig sender i varene ?

Vi sender typisk fra dag til dag, der kan dog være leveringstid på enkelte varer.

Hvor lang returret er der på jeres varer ?

Der er 14 dages returret på varerne. Du skal kontakte os før du sender varene retur, dette skal gøres senest 14 dage efter dit køb. Derefter har du 14 dage til at returnere dine varer.

Kan jeg bytte en vare til en vare til en anden størrelse eller farve ?

Du kan uden problem bytte de produkter du har købt hvis de ikke helt var som forventede eller størrelsen ikke passede. Så sender du blot varen retur med en returformular ( den må gerne skrives i hånden ), hvor du beskriver hvad du ønsker varen byttet til.

Har fundet et produkt hos en anden butik billigere end hos jer – kan i matche prisen ?

Vi prismatcher på alle vores varer, så har du fundet en varer billigere et andet sted, men vil hellere bestille hos os, så prismatcher vi naturligvis. Du skal blot sende os et link til den pågældende varer, så kan du få en rabatkode så du kan købe produktet til samme pris.

Hvordan kan jeg tjekke om jeres tøj passer til mig ?

Vi har en side med måleskema hvor du kan se målene for de forskellige størrelser. Har du svært ved at gennemskue målene så kontakt vores kundeservice med dine mål, så hjælper vi dig gerne videre.

Har jeg mulighed for at komme og se jeres produkter ?

Vi har i alt 3 butikker hvor du kan opleve vores produkter. Vi har prøverum så du kan prøve tøj eller lingeri på. Du kan kontakte vores kundeservice for at få oplyst i hvilken butik du kan finde netop den vare du gerne vil se eller prøve.

Hvorfor modtog jeg ikke alle varer jeg bestilte ?

Hvis du ikke har modtaget alle varer du har bestilt, kan det skyldes det manglende produkt er udgået eller i restordre. Hvis der er en varer vi ikke kan lavere inden for rum tid, så fjernes den fra ordren. Vi reducerer naturligvis din betaling så du kun betaler for de produkter du har modtaget.