Her på siden finder du de typiske spørgsmål (FAQ) der må optræde når du handler hos os.
Vi har her samlet de mest typiske spørgsmål (FAQ) du kan komme til at sidde med når du handler hos os. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her, så kontakt os endelig. Du kan sende os en besked på vores kontakt side eller ringe til vores kundeservice.
Herunder finder du spørgsmål til varerne!
Hvor hurtig sender i varene ?
Vi sender typisk fra dag til dag, der kan dog være leveringstid på enkelte varer.
Hvor lang returret er der på jeres varer ?
Der er 14 dages returret på varerne. Du skal kontakte os før du sender varene retur, dette skal gøres senest 14 dage efter dit køb. Derefter har du 14 dage til at returnere dine varer.
Kan jeg bytte en vare til en vare til en anden størrelse eller farve ?
Du kan uden problem bytte de produkter du har købt hvis de ikke helt var som forventede eller størrelsen ikke passede. Så sender du blot varen retur med en returformular ( den må gerne skrives i hånden ), hvor du beskriver hvad du ønsker varen byttet til.
Har fundet et produkt hos en anden butik billigere end hos jer – kan i matche prisen ?
Vi prismatcher på alle vores varer, så har du fundet en varer billigere et andet sted, men vil hellere bestille hos os, så prismatcher vi naturligvis. Du skal blot sende os et link til den pågældende varer, så kan du få en rabatkode så du kan købe produktet til samme pris.
Hvordan kan jeg tjekke om jeres tøj passer til mig ?
Vi har en side med måleskema hvor du kan se målene for de forskellige størrelser. Har du svært ved at gennemskue målene så kontakt vores kundeservice med dine mål, så hjælper vi dig gerne videre.
Har jeg mulighed for at komme og se jeres produkter ?
Vi har i alt 3 butikker hvor du kan opleve vores produkter. Vi har prøverum så du kan prøve tøj eller lingeri på. Du kan kontakte vores kundeservice for at få oplyst i hvilken butik du kan finde netop den vare du gerne vil se eller prøve.
Hvorfor modtog jeg ikke alle varer jeg bestilte ?
Hvis du ikke har modtaget alle varer du har bestilt, kan det skyldes det manglende produkt er udgået eller i restordre. Hvis der er en varer vi ikke kan lavere inden for rum tid, så fjernes den fra ordren. Vi reducerer naturligvis din betaling så du kun betaler for de produkter du har modtaget.
Herunder finder du spørgsmål relateret til forsendelse!
Hvad koster jeres forsendelse ?
Vi sender dine varer fra KUN 39,- Dkk. Denne pris er uden omdeling. Ønsker du med omdeling koster forsendelsen 69,- Dkk. Hvis du handler for over 495,- Dkk så vil du få GRATIS forsendelse.
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme til at modtage pakken ?
Har du bestilt med omdeling og ikke været hjemme da pakkeposten kom, så vil din pakke blot blive lagt til afhentning i nærmeste pakkeshop. Du modtager en besked fra PostNord via SMS eller Email. Modtager du ikke denne, så tjek evt. dit spamfilter.
Får jeg refunderet udgifter for pakker jeg sender retur ?
Vi refunderer ikke de udgifter du må have ved at sende produkter retur. Når du sender en vare retur du ønsker byttet, betaler du selv for at sende varen tilbage til os. Vi sender den varer du ønsket byttet til uden beregning.
Hvis jeg sender varer retur får jeg så alle mine penge igen ?
Når du returnerer en vare vil du få prisen på varen retur, ligeledes returneres også forsendelsen. Sender du kun dele af din ordre retur, returneres forsendelsen ikke.
Modtager jeg ikke pakken er ordren så automatisk annulleret?
Modtager vi en ordre retur kører vi den ikke nødvendigvis retur automatisk. Ved oprettelse af bestillingen indgås en aftale om købet, der efter dansk lovgivning skal annulleres skriftligt via email. Kommer pakken retur kan det være en fejl fra PostNord, derfor skal du kontakte os for at annullere din ordre, også selvom du lader den gå retur.
Herunder finder du spørgsmål til brug af vores webshop!
Kan jeg søge specifikt på en farve eller størrelse ?
Det er under hver kategori muligt at brug vores søge filtre. Der dukker forskellige op, alt efter hvad kategori du befinder dig i. Du kan derfra så vælge netop de varianter og indstille den pris du vil handle indefor. Du kan også Se alle vores vare i en oversigt og bruge filtrene der. For at se alle varer TRYK HER.
Hvordan virker en rabatkode ?
Har du modtaget en rabatkode, så skal denne anvendes i vores varekurv. Der er under de produkter du har i kurven et felt der hedder “Rabatkuponkode”, her indtaster du koden. Når koden er indtastet trykker du på “Anvend rabatkupon”, din rabat vil nu blive fratrukket varekurven.
Hvordan virker Bonus Points ?
Vores “Bonus Points” system fungerer kun hvis du opretter en kundeprofil. Handler du uden at oprette en kan du ikke samle points. Når du har oprettet en kundeprofil vil det ske helt automatisk ved hver køb. De points du så har samlet, kan du anvende i varekurven. Her kan de fratrækkes dit næste køb på samme måde som en rabatkode.